segunda-feira, 15 de setembro de 2014

31DC2014 Day 15: Delicate Print

Oi oi lindonaaaaas!
Hey hey pretties!

Vocês estão gostando de me acompanhar por aqui todos os dias? Espero que sim!
Are you enjoying having me here every day? I hope so!



Para a mani de hoje eu sabia que teria que carimbar com holográfico sobre preto, só precisava achar uma estampa delicada.
Revirei todas as minhas plaquinhas e me dei conta de que preciso quero mais.... Kkkkkkkk
For today's mani I knew I had to stamp with a holo over black, I just needed to find a delicate print.
I checked all my image plates and realized I need want more... LMAO

Depois de muito procurar, achei que essa estampa da PUEEN44 era perfeita.
After a lot of searching, I found this pattern from PUEEN44 was perfect.

Duas camadinhas do Black Is Black da Essence e carimbei com o Harp On It da Color Club, coleção Halo Hues 2012.
Two coats of Black Is Black by Essence as base and I stamped with Harp On It by Color Club, Halo Hues 2012 collection.


Amo demais carimbada holográfica sobre preto. E vocês, gostam tanto quanto eu?
I love holo stamping over black. What about you? Do you like it as much as I do?

Beijão e uma ótima semana à todas!
Big kiss and great week everyone!
31DC2013 Day 15: Delicate Print